آ

  • آگاهی منظورشناسی تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

  • آموزش تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]

  • آموزش ادراکی سیستمی آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

  • آموزش آنلاین بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]

ا

  • اپ های یادگیری زبان به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]

  • ارزشیابی پویا تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]

  • ارزشیابی پویای آموزشی تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]

  • ارزشیابی پویای تعاملی تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]

  • ارزشیابی پویا رایانه ای بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

  • استقلال معلمان بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

  • اشتباهات گرامری کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

  • انگلیسی برای اهداف آکادمیک بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]

ب

  • بار شناختی نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

  • بازخورد اصلاحی کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

  • بخش تقدیر و تشکر در پایان نامه ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

  • بخش تقدیر و تشکر در رساله ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

  • بخش تقدیر و تشکر در کتاب ها ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

پ

  • پردازش متن تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]

ت

  • تاثیر ثانویه تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]

  • تحلیل خطا منشاء خطاهای فراگیران فارسی‌زبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]

  • تحلیل محتوایی تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

  • تدریس زبان انگلیسی بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

  • تدریس زبان خارجی به عنوان زبان خارجی مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

  • تدریس زبان دوم مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

  • تفاوتهای فردی تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]

  • تفکر انتقادی بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

  • تفکر بیرونی آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

  • تفکردرونی آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

  • تکامل هویت هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]

  • تلفظ مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]

  • تلفن های همراه هوشمند به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]

  • توانش منظور شناسی بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

  • توجه تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]

  • تئوری یادگیری تعاملی آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

چ

  • چارچوب ارتباطی مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]

ح

  • حمایت سازمانی درک شده مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

خ

  • خطاها: بازخورد اصلاحی شفاهی :عقایدمعلمان : تجربه آموزش مطالعه موردی تفکر سه معلم زبان انگلیسی در مورد بازخورد اصلاحی شفاهی: آیا تجربه باعث ایجاد تفاوت می شود؟ [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 183-211]

  • خواندن برخط بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

د

  • دانش ارزیابی دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]

  • دانشجویان زبان انگلیسی بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

  • دبیرستان مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • درخواست بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

  • درک جمله نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

  • دقت درک منظورشناختی تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]

  • دوزبانه کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

ر

  • راهبرد فراشناختی بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

  • روش پژوهش بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]

  • روش ترکیبی بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]

ز

  • زبان آموزان جزنگر تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]

  • زبان آموزان کل نگر تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]

  • زبان فارسی مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]

س

  • سرعت درک منظورشناختی تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]

  • سطح توانش تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]

  • سواد ارزیابی دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]

ش

  • شناخت نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

ص

  • صدا و حضور نویسنده تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]

ط

  • طرح واره جامع و پایه ای یک مفهوم آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]

ع

  • عبارت موصولی بدون هسته منشاء خطاهای فراگیران فارسی‌زبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]

  • عذرخواهی بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

ف

  • فرازبانی کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

  • فراگیران ایرانی زبان انگلیسی مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]

  • فرضیه نشانداری تمایزبخش منشاء خطاهای فراگیران فارسی‌زبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]

ک

  • کیفیت زندگی کاری مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • کنش های کلامی تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

م

  • مجلات زبانشناسی کاربردی بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]

  • مجموعه کتاب های پراسپکت و ویژن تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

  • محتوای آموزشی به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]

  • مدل هایلند ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]

  • مصاحبه ویژگی اپ ها به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]

  • معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • معلمان قبل از خدمت / ضمن خدمت دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]

  • معلم زبان هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]

  • مقیاس سنجش مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

  • منطقه مجاور رشد بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]

  • موضوعات پژوهشی بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]

  • موفقیت معلمان بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

ن

  • نشانگر های ادب ورزی تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

  • نظریه بنیادی مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

  • نظریه زمینه ای هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]

  • نقش های زبانی تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]

  • نگارش استدلالی تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]

  • نگارش آیلتس تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]

  • نوشتار زبان انگلیسی کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]

و

  • واژگان کلیدی: هم‌آیی‌ها تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]

  • واژه‌یاب تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]

  • واژه‌های کلیدی: امید مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]

  • و تبادل اجتماعی مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]

  • ویژگی های طراحی به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]

ه

  • هَیَجامَد نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

  • هیجان نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]

  • همه گیری کوید 19 بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]

  • هویت جامع هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]

  • هویت حرفه ای معلمان بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]

ی

  • یادگیری داده‌محور تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]

  • یادگیری زبان دوم/خارجی منشاء خطاهای فراگیران فارسی‌زبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]

login