آگاهی منظورشناسی
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
آموزش
تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]
آموزش ادراکی سیستمی
آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
آموزش آنلاین
بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]
ا
اپ های یادگیری زبان
به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]
ارزشیابی پویا
تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]
ارزشیابی پویای آموزشی
تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]
ارزشیابی پویای تعاملی
تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]
ارزشیابی پویا رایانه ای
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
استقلال معلمان
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
اشتباهات گرامری
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
انگلیسی برای اهداف آکادمیک
بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]
ب
بار شناختی
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
بازخورد اصلاحی
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
بخش تقدیر و تشکر در رساله
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]
بخش تقدیر و تشکر در کتاب ها
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]
پ
پردازش متن
تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]
ت
تاثیر ثانویه
تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]
تحلیل خطا
منشاء خطاهای فراگیران فارسیزبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]
تحلیل محتوایی
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
تدریس زبان انگلیسی
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
تدریس زبان خارجی به عنوان زبان خارجی
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
تدریس زبان دوم
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
تفاوتهای فردی
تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]
تفکر انتقادی
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
تفکر بیرونی
آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
تفکردرونی
آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
تکامل هویت
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]
تلفظ
مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]
تلفن های همراه هوشمند
به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]
توانش منظور شناسی
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
توجه
تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]
تئوری یادگیری تعاملی
آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
چ
چارچوب ارتباطی
مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]
ح
حمایت سازمانی درک شده
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
خواندن برخط
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
د
دانش ارزیابی
دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]
دانشجویان زبان انگلیسی
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
دبیرستان
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
درخواست
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
درک جمله
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
دقت درک منظورشناختی
تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]
دوزبانه
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
ر
راهبرد فراشناختی
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
روش پژوهش
بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]
روش ترکیبی
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون برخط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 151-182]
ز
زبان آموزان جزنگر
تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]
زبان آموزان کل نگر
تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 213-243]
زبان فارسی
مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]
س
سرعت درک منظورشناختی
تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 279-320]
سطح توانش
تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]
سواد ارزیابی
دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]
ش
شناخت
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
ص
صدا و حضور نویسنده
تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]
ط
طرح واره جامع و پایه ای یک مفهوم
آموزش ادراکی سیستمی: تاثیر سه نوع تفکر کلامی در یادگیری وجه مجهول توسط فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
ع
عبارت موصولی بدون هسته
منشاء خطاهای فراگیران فارسیزبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]
عذرخواهی
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
ف
فرازبانی
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
مطالعه تاثیر {استفاده از} یک چارچوب ارتباط-محور در آموزش ویژگی های واجی انگلیسی غایب در زبان فارسی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 57-91]
فرضیه نشانداری تمایزبخش
منشاء خطاهای فراگیران فارسیزبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]
ک
کیفیت زندگی کاری
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
کنش های کلامی
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
م
مجلات زبانشناسی کاربردی
بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]
مجموعه کتاب های پراسپکت و ویژن
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
محتوای آموزشی
به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]
مدل هایلند
ساختار عمومی بخش تشکر و قدردانی در کتاب ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 357-381]
مصاحبه ویژگی اپ ها
به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]
معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
معلمان قبل از خدمت / ضمن خدمت
دانش و فعالیت عملی سواد سنجش معلمین ضمن خدمت و پیش سرویس: ساکن در برج عاج [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 347-375]
معلم زبان
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]
مقیاس سنجش
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
منطقه مجاور رشد
بررسی رشد توانش منظورشناسی زبان آموزان زبان خارجه با اجرای ارزشیابی پویا رایانه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 117-149]
موضوعات پژوهشی
بررسی موضوعی و روش پژوهش مقالات چاپ شده از سال 1980 تا 2019 در مجلات زبانشناسی کاربردی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 59-88]
موفقیت معلمان
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
ن
نشانگر های ادب ورزی
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
نظریه بنیادی
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
نظریه زمینه ای
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]
نقش های زبانی
تحلیل محتوایی کتاب های زبان انگلیسی مدارس متوسطه ایران از منظر نشانگرهای ادب ورزی، کنش های کلامی و نقش های زبانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
نگارش استدلالی
تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]
نگارش آیلتس
تأثیر آموزش بر شکل گیری صدا و حضور نویسنده در نگارش استدلالی به زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 89-119]
نوشتار زبان انگلیسی
کارآیی و رتبه راهبردهای بازخورد اصلاحی فرازبانی در عملکرد گرامری نوشتاری: زبان آموزان فارس در مقابل ترکمن ها [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 245-284]
و
واژگان کلیدی: همآییها
تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]
واژهیاب
تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]
واژههای کلیدی: امید
مفهوم سازی امید برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در محیط ایران: مدل نظری بنیادی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 27-58]
و تبادل اجتماعی
مدل سازی رابطه ی ساختاری بین حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری در بین معلمان دوره ی متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 285-309]
ویژگی های طراحی
به سوی زبان آموزی موثرتر با کمک اپلیکیشن های تلفن همراه: ویژگی های محتوایی و طراحی مورد نیاز در اپلیکیشن های آموزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 245-278]
ه
هَیَجامَد
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
هیجان
نقش هَیَجامَد در بار شناختی و درک جمله زبان آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 29-55]
همه گیری کوید 19
بررسی کارایی تدریس لغت، دستور و مهارت خواندن در دوره های آنلاین زبان با اهداف آکادمیک در دانشگاه ها در زمان همه گیری کووید 19 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 219-244]
هویت جامع
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 321-356]
هویت حرفه ای معلمان
بررسی نقش هویت حرفه ای و استقلال معلمان زبان در
موفقیت آن ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
ی
یادگیری دادهمحور
تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 311-346]
یادگیری زبان دوم/خارجی
منشاء خطاهای فراگیران فارسیزبان در تولید عبارات موصولی بدون هسته زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 185-217]